Darbas karantino laikotarpiu

Mielas, Kliente,

 

Atsižvelgiant į LR Vyriausybės paskelbtą karantino padėtį šalyje, UAB „INTRAC Lietuva“ serviso ir atsarginių dalių tarnyba tęsia darbą, bet siekiant užtikrinti klientų saugumą, laikinai keičiame klientų aptarnavimo procesus.

Gruodžio 16 – Sausio 31 dienomis, teiksime bekontakčio aptarnavimo paslaugas, kurias galite užsakyti telefonu ir/arba elektroniniu paštu.

 

Serviso paslaugos

Serviso paslaugas vykdysime tiek INTRAC Lietuva serviso dirbtuvėse, tiek mobilaus serviso pagalba, todėl klientų prašome:

1. Pristatant techniką į INTRAC Lietuva dirbtuves, palikti ją su padalinio serviso vadovu, telefonu suderintoje vietoje;

2. Mobilaus serviso atveju, prašome nekontaktuoti su mūsų serviso darbuotojais arba tą daryti laikantis visų saugumo reikalavimų.

 

Atsarginės dalys

Atsarginių dalių užsakymai priimami telefonu ir/arba elektroniniu paštu, o išdavimas ir pristatymas bus vykdomas tokiu būdu:

1. Klientui atvykus atsiimti prekes į mūsų padalinį, jums paruoštos prekės bus paliktos prekių išdavimo punkte, padalinio teritorijoje.

2. Prekes išsiųsime su DPD kurjeriu.

 

 

Atsarginių dalių kontaktai: http://www.intrac.lt/atsargines-dalys

Serviso kontaktai: http://www.intrac.lt/servisas/service-29

 

Elkimės atsakingai ir saugokime vieni kitų sveikatą!

Atgal