Darbas karantino laikotarpiu
Mielas, Kliente,
Atsižvelgiant į LR Vyriausybės paskelbtą karantino padėtį šalyje, UAB „INTRAC Lietuva“ serviso ir atsarginių dalių tarnyba tęsia darbą, bet siekiant užtikrinti klientų saugumą, laikinai keičiame klientų aptarnavimo procesus.
Gruodžio 16 – Sausio 31 dienomis, teiksime bekontakčio aptarnavimo paslaugas, kurias galite užsakyti telefonu ir/arba elektroniniu paštu.
Serviso paslaugos
Serviso paslaugas vykdysime tiek INTRAC Lietuva serviso dirbtuvėse, tiek mobilaus serviso pagalba, todėl klientų prašome:
1. Pristatant techniką į INTRAC Lietuva dirbtuves, palikti ją su padalinio serviso vadovu, telefonu suderintoje vietoje;
2. Mobilaus serviso atveju, prašome nekontaktuoti su mūsų serviso darbuotojais arba tą daryti laikantis visų saugumo reikalavimų.
Atsarginės dalys
Atsarginių dalių užsakymai priimami telefonu ir/arba elektroniniu paštu, o išdavimas ir pristatymas bus vykdomas tokiu būdu:
1. Klientui atvykus atsiimti prekes į mūsų padalinį, jums paruoštos prekės bus paliktos prekių išdavimo punkte, padalinio teritorijoje.
2. Prekes išsiųsime su DPD kurjeriu.
Atsarginių dalių kontaktai: http://www.intrac.lt/atsargines-dalys
Serviso kontaktai: http://www.intrac.lt/servisas/service-29
Elkimės atsakingai ir saugokime vieni kitų sveikatą!