MANITOU MLT 841-145 PS+ – parodos „Ką pasėsi... 2022“ medalis

Kovo 24 d. dešimt geriausių parodos „Ką pasėsi... 2022“ eksponatų buvo apdovanoti parodos medaliais. Šiemet parodos medaliu apdovanotas ir MANITOU teleskopinis krautuvas MLT 841-145 PS+. Kovo 31 d., Kauno rajone Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijoje prasidės tris dienas truksianti tarptautinė žemės ūkio paroda „Ką pasėsi... 2022“. Ši didžiausia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse žemės ūkio sektoriaus inovacijų paroda tradiciškai žymi pavasario darbų pradžią. Kviečiame visus aplankyti UAB „INTRAC Lietuva“ – MANITOU atstovės Lietuvoje ekspoziciją ir pamatyti ne tik parodos medalininką, bet ir kitą atstovaujamų gamintojų techniką.

Ką pasėsi... 2022 medalis - MANITOU MLT 841-145 PS+

MANITOU nuolat investuoja į savo gaminamos technikos tobulinimą. Be teleskopinių krautuvų MANITOU gamina ir šakinius, šarnyrinius bei mini krautuvus ir kitą krovos techniką sandėliavimo, logistikos ir statybų įmonėms. MLT serijos teleskopinius krautuvus kompanija gamina nuo 1989 metų, o 2020 metais pristatė naują MANITOU MLT modelių gamą – “NewAg XL”. Šie teleskopiniai krautuvai skirti labai intensyviam darbui. Kas juose naujo, kas patobulinta ir kodėl tai svarbu klientams?

 

Variklis

 

Griežtėjant aplinkosauginiams reikalavimams, vis garsiau skambant pasiūlymams apmokestinti CO₂ išmetamas dujas ar įvesti didesnius akcizus „žaliajam“ dyzelinui, vartotojus verčia susimąstyti, ką jie gaus įsigydami „NewAg XL“ krautuvus, koks bus variklis?

Šiuose modeliuose montuojamas naujos kartos „Euro V“ reikalavimus atitinkantis 4,6 l darbinio tūrio Yanmar variklis, kurio galia prasideda nuo 105 kW / 141 AG ir, lyginant su anksčiau montuotais varikliais, turi 12 % didesnį sukimo momentą – 602 Nm / 1 500 apsukų per minutę. Dirbant tais pačiais režimais, naujasis variklis sunaudoja 11 proc. mažiau kuro.

Šio modelio teleskopiniame krautuve įdiegta „ECO Stop“ sistema (automatinė variklio išjungimo sistema) ne tik taupo kurą, bet ir padeda išlaikyti didesnę krautuvo likutinę vertę, nes mašina bus su mažesnėmis darbo valandomis. Todėl mažėja ir techninio aptarnavimo kaštai, kurie tiesiogiai susiję su išdirbtomis moto valandomis. Variklio išjungimas yra reguliuojamas operatoriaus (galimi nuo 1 iki 30 minučių intervalai). Ši sistema leidžia sutaupyti nuo 15 iki 30 % kuro sąnaudų, kai teleskopinis krautuvas dirba tuščia eiga. Viena sutaupyta darbo valanda kainuoja apie 10 Eur. 

 

Kabina

MANITOU MLT 841-145 PS+ kabiną su vientisu priekiniu stiklu ir apsauginėmis grotomis viršuje.

Be jau esančių naudingų dalykų, tokių kaip valdymo strėlės porankis, judantis kartu su pneumatine ar ultražemų dažnių sėdyne, patentuota „MANITOU JSM“ rankena, MANITOU patentuotais skirtingų spalvų DSB mygtukais pagal funkcijas ir „Easy Step“ laipteliu, naujieji krautuvai turi „NewAg XL“ kabiną su vientisu priekiniu stiklu, apsauginėmis grotomis viršuje, per kurias puikiai matosi keliamas krovinys. „Vision 7“ stebėjimo ekrane visa informacija pateikiama lietuvių kalba. Naujos kartos adaptyvinė šildoma sėdynė 7 cm platesnė, nugarinėje pusėje žymiai aukštesnė ir automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų, užtikrina maksimalų komfortą darbo metu! Kabina 20 cm ilgesnė ir 4 cm platesnė, lyginant su ankstesniais modeliais.

 

„Easy step“ sistema – įlipimas į kabiną. Principas labai paprastas ir kartu genealus – kabinos grindyse padaryta papildoma išima, kuri matosi nuotraukoje.
Operatoriui lengva įlipti ir išlipti, nereikia apsisukinėti išlipant ar iššokti iš kabinos.

 

 

 

 

Programuojami DSB mygtukai.Programuojami DSB mygtukai. Teleskopinio krautuvo valdymo funkcijos suskirstytos pagal spalvas:
• Raudona – saugumas.
• Mėlyna – hidraulinės funkcijos.
• Oranžinė – važiuoklės ir variklio valdymas.
• Juoda – visos kitos.
Operatoriui labai patogu ir paprasta kiekvieną norimą mygtuką perkelti į kitą vietą, nevedant jokių papildomų laidų. Paprasčiausiai pajungiami jau esami laidai ir kompiuteris pats atpažįsta kokias funkcijas valdo perkeltas mygtukas.

 

 

Garso izoliacija. Triukšmo lygis sumažintas dėl: papildomos garso izoliacijos, į duris nuleidžiamo šoninio lango, triukšmą sukeliančių mechanizmų perkėlimo iš kabinos vidaus į išorę. Šie sprendimai MLT 841-145 PS+ modelyje triukšmo lygį kabinoje sumažino iki 69 dB. Tai viena tyliausių teleskopinio krautuvo kabinų rinkoje!

 

Techniniai sprendimai efektyviam darbui

 

1. „Intelligent hydraulic“ teleskopinės strėlės valdymas:

Greito pakėlimo (angl. Quicklift) funkcija – leidžia tik vienu strėlės valdymo judesiu kelti krovinį į viršų, tuo pačiu išlaikant nustatytą atstumą nuo krautuvo. Tai labai patogu dirbant monotonišką darbą, pavyzdžiui, kraunant grūdus į priekabą. Belieka tik išversti kaušą.

Kaušo kratymo (angl. Bucket Shaker) funkcija – išpurto kaušą kai jame yra prilipusios medžiagos: mėšlas ar kt. Aktyvuojama 2 sekundes strėlės valdymo JSM svirtį palaikant kraštinėje dešinėje padėtyje.

Automatinio grąžinimo į krovą (angl. Return to load) funkcija – vienu nuleidimu automatiškai grąžina strėlę į užsiduotą aukštį, o kaušą pastato nustatytu kampu. Sutaupomas darbo laikas, padidėja našumas ir operatoriui nereikia pastoviai derinti strėlės nuleidimo aukščio ir kaušo pastatymo kampo.
 

2. „Regenerative hydraulic“ arba regeneratyvinė hidraulinė sistema – leidžia strėlę greitai nuleisti nespaudžiant greičio pedalo. Taip taupomas kuras (deklaruojamas 5 % kuro sąnaudų sumažėjimas), mažiau dėvisi tepalo siurblys.
 

3. Kuro sąnaudos ir CO emisijos. MANITOU vienintelis teleskopinių krautuvų gamintojas, kuris oficialiai deklaruoja kuro sąnaudas ir CO₂ pagal darbo režimą. Vartotojas gali pasitikrinti, kokios bus kuro sąnaudos (l/h) jo planuojamo įsigyti krautuvo pagal darbo režimą ir kokie CO₂ išmetimai į aplinką. Galima pasilyginti su panašia konkurentų technika arba kitu MANITOU krautuvu. Daugiau informacijos http://www.reduce-program.com/. Kuriant šią programą bendradarbiaujama su UTAC (pranc. Union Technique de l'Automobile du Motocycle et du Cycle). Bandymo metodika patvirtinta Europos komisijos ir Jungtinių Tautų Organizacijos. Dabar dirbama pagal šią MANITOU ir UTAC sukurtą sistemą, kad visi ES parduodami teleskopiniai krautuvai butų sertifikuojami atsižvelgiant į kuro sąnaudas ir CO₂ išmetimus į aplinką.
 

4. YANMAR variklis. Iki tol buvęs „John Deere“ variklis pakeistas į naujausios kartos „Yanmar“ variklį. Variklio galingumas – 141 AG, sukimo momentas – 602 Nm. 12 % padidėjęs sukimo momentas (lyginant su prieš tai montuotais varikliais), o kuro sąnaudos sumažėjo – 11 %. Variklio alyvos keitimo intervalai padidėjo nuo kas 500 iki 1000 darbo valandų.  


MANITOU – krovos technikos gamybos lyderis pasaulyje. Pagrindinė veikla – teleskopinių krautuvų žemės ūkiui, pramonei, statyboms, kalnakasybai gamyba ir prekyba. MANITOU gamina šakinius dyzelinius/dujinius bei elektrinius krautuvus, dyzelinius šakinius krautuvus nelygiems paviršiams, kėlimo platformas žmonėms kelti, šarnyrinius ir mini krautuvus.


Metinė „MANITOU Group“ apyvarta – 1,875 mlrd. EUR (2021 m). Visame pasaulyje gamyklose dirba daugiau nei 4 500 darbuotojų (2021 m. duomenys) ir turi daugiau nei 1500 atstovų 140 šalyse.


Remiantis technikos registracijos duomenimis, 2021 metais Lietuvoje – MANITOU teleskopinių krautuvų rinkos lyderis, užimantis 31 % rinkos dalį.


Daugiau MANITOU krautuvų – https://www.intrac.lt/krautuvai   

Atgal