Kokybės politika

„UAB INTRAC Lietuva“ tiekia  klientams sunkiąją vikšrinę ir ratinę savaeigę techniką, skirtą miško ruošai, statybai, kasybai, krovai, kelių tiesimui, žemės ūkiui.  Taip pat  tiekiame atsargines dalis  bei  remontuojame ir aptarnaujame  mašinas visoje Lietuvoje, tiek savo dirbtuvėse, tiek ir bet kurioje vietoje, kurioje tuo metu dirba mašina.  Todėl kokybė mums reiškia tai,  jog mes vykdome savo įsipareigojimus, kad mūsų tiekiami produktai ir paslaugos atitinka pažadus bei mūsų klientų poreikiai yra užtikrinami, jie gali siekti savo tikslų. Tik įsigilinę į kliento lūkesčius, jo problemas galime rasti geriausią sprendimą, tuo pačiu tobulinti savo paslaugų kokybę.

 Siekiame, kad kiekvienas atliktas darba bylotų pats už save ir mūsų klientai mumis pasitikėtų.  Kiekviena pristatyta ir perduota prekė, atlikta paslauga  turi stiprinti tarpusavio pasitikėjimą ir gerinti verslo ryšius.

Šiandien tai yra vienintelis kelias, kad įmonė išliktų, augtų ir tobulėtų. Toks yra ir kiekvieno INTRAC Group darbuotojo tikslas bei uždavinys.

Išlaikydama pagrindinį veiklos kredo būti visapusiška kokybiškų paslaugų tiekėja savo klientams, bendrovė plečia produktų, atstovaujamų rinkoje, gamą. Šių pastangų tikslas - maksimaliai patenkinti bendrovės esamų bei potencialių klientų poreikius, siūlant jiems kompleksinius sprendimus. Nuosekli paslaugų kokybės gerinimo politika sąlygojo ir vieną iš svarbesnių pastarojo laikotarpio pasiekimų - 2004 metais gautas ISO 9001-2000 kokybės sertifikatas.

  • mūsų veikla visose srityse grindžiama kokybe;
  • mes įsipareigojame, kad aptarnavimas bei produktai atitiktų visus išankstinius susitarimus;
  • savo bendru darbu siekiame kliento pasitikėjimo bei patikimo partnerio statuso;
  • kiekvienas produkto pristatymas ar paslaugos atlikimas turėtų tapti tolimesnių verslo santykių rekomendacija.
Atgal