INTRAC Lietuva serviso ir atsarginių dalių darbas karantino metu

Atsižvelgiant į LR Vyriausybės paskelbtą karantino padėtį šalyje, UAB „INTRAC Lietuva“ serviso ir atsarginių dalių tarnyba tęsia darbą, bet siekiant užtikrinti klientų saugumą, laikinai keičiame klientų aptarnavimo procesus.

Kovo 16-30 dienomis, ribosime darbuotojų skaičių įmonės padaliniuose, todėl taikysime bekontakčio aptarnavimo paslaugas. Atsargines dalis ir serviso paslaugas galite užsakyti telefonu arba elektroniniu paštu.

 

Serviso paslaugas vykdysime tiek INTRAC Lietuva serviso dirbtuvėse, tiek mobilaus serviso pagalba, todėl klientų prašome:

1. Pristatant techniką į INTRAC Lietuva dirbtuves, palikti ją su padalinio serviso vadovu, telefonu suderintoje vietoje;

2. Mobilaus serviso atveju, prašome nekontaktuoti su mūsų serviso darbuotojais arba tą daryti laikantis visų saugumo reikalavimų.

 

Atsarginių dalių išdavimas ir pristatymas bus vykdomas tokiu būdu:

1. Klientui atvykus atsiimti prekes į mūsų padalinį, jums paruoštos prekės bus paliktos prekių išdavimo punkte, padalinio teritorijoje.

2. Prekes išsiųsime su DPD kurjeriu.

 

Atsarginių dalių kontaktaiServiso kontaktai.

 

Elkimės atsakingai ir saugokime vieni kitų sveikatą!

Atgal