Naujos kartos MLT 841/961/1041 NewAgXL krautuvas jau greitai Lietuvoje

Naujų teleskopinių krautuvų rinka kelis metus iš eilės, vertinant registracijos duomenis, vis mažėjo. Lyginant 2018 metų rinką ir 2019 metų duomenis, rinka susitraukė 14 proc. Tai palyginti nedidelis nuosmukis. Šie metai net dėl COVID-19, mano manymu, išliks 2019 metų lygyje, bendra rinka sudarys apie 160. Tai lėmė, kad ūkininkai ir žemės ūkio bendrovės po eilės metų gamtos išbandymų bei nepalankių išaugintos produkcijos kainų pagaliau turėjo gerus metus. Pramonės įmonių veiklai COVID-19 praktiškai neturėjo įtakos.


MANITOU teleskopinis krautuvas – Nr. 1 Lietuvoje!

Manitou BF nuolat investuoja į savo gaminamos technikos tobulinimą net esant ekstremalioms veikimo sąlygoms, „Manitou MLT“ serijos teleskopinius krautuvus gamina nuo 1989 metų. Neseniai rinkai buvo pristatyti du atnaujinti MLT841 ir MLT1040 teleskopiniai krautuvai. Kai kurie mazgai atnaujinti iš esmės, kai kas paimta iš „NewAg“ serijos, kuri buvo išleista prieš 4 metus. MLT841/1041 – teleskopiniai krautuvai, skirti labai intensyviam darbui. Kas juose naujo, lyginant su MLT840/1040, ir kodėl tai svarbu mūsų klientams?

Variklis. Griežtėjantys aplinkosauginiai reikalavimai, vis garsiau skambantys pasiūlymai apmokestinti CO2 išmetamas dujas ar įvesti akcizus „žaliam“ dyzelinui, vartotojus verčia susimąstyti, ką jie gaus įsigydami „NewAg XL“ krautuvus, koks bus variklis? Taip, iki šiol buvusį „John Deere“ 4,5 l darbinio tūrio variklį keičia YANMAR 4,6 l darbinio tūrio variklis. Tai naujos kartos varik-lis, kurio galia prasideda nuo 105 kW / 141 AG. Tai mažiausio galingumo tokio darbinio tūrio variklis. Jis pilnai atitinka „Euro V“ reikalavimus ir, lyginant su buvusiu „John Deere“ varikliu, turi 12 proc. didesnį sukimo momentą – 602 Nm / 1 500 apsukų per minutę. Kuro bako talpa padidinta 13 proc. ir dabar yra 142 l. Dirbant tais pačiais režimais, naujasis variklis sunaudoja 11 proc. mažiau kuro.

Kabina. Be jau esančių naudingų dalykų, tokių kaip valdymo strėlės porankis, judantis kartu su sėdyne, patentuota „Manitou JSM“ rankena, pneumatine ar ultražemų dažnių sėdyne, „Manitou“ patentuotais skirtingų spalvų DSB mygtukais pagal funkcijas ir „Easy Step“ laipteliu, naujieji krautuvai turės „NewAg XL“ kabiną su vientisu priekiniu stiklu, apsauginėmis grotomis viršuje, per kurias puikiai matosi keliamas krovinys, taip pat „Vision 7“ stebėjimo ekraną, kuriame visa informacija pateikiama lietuvių kalba, naujos kartos adaptyvinę šildoma sėdynę, kuri bus 7 cm platesnė, nugarinėje pusėje žymiai aukštesnė ir automatiškai prisitaikanti prie važiavimo sąlygų, užtikrinant maksimalų komfortą darbo metu! Triukšmo lygis kabinoje sudaro 69 dB. Tai  viena tyliausių teleskopinio krautuvo kabinų rinkoje! Kabina 20 cm ilgesnė ir 4 cm platesnė, lyginant su ankstesniais modeliais.