Naujos kartos MLT 841/961/1041 NewAgXL krautuvas jau greitai Lietuvoje

Naujų teleskopinių krautuvų rinka kelis metus iš eilės, vertinant registracijos duomenis, vis mažėjo. Lyginant 2018 metų rinką ir 2019 metų duomenis, rinka susitraukė 14 proc. Tai palyginti nedidelis nuosmukis. Šie metai net dėl COVID-19, mano manymu, išliks 2019 metų lygyje, bendra rinka sudarys apie 160. Tai lėmė, kad ūkininkai ir žemės ūkio bendrovės po eilės metų gamtos išbandymų bei nepalankių išaugintos produkcijos kainų pagaliau turėjo gerus metus. Pramonės įmonių veiklai COVID-19 praktiškai neturėjo įtakos.


MANITOU teleskopinis krautuvas – Nr. 1 Lietuvoje!

Manitou BF nuolat investuoja į savo gaminamos technikos tobulinimą net esant ekstremalioms veikimo sąlygoms, „Manitou MLT“ serijos teleskopinius krautuvus gamina nuo 1989 metų. Neseniai rinkai buvo pristatyti du atnaujinti MLT841 ir MLT1040 teleskopiniai krautuvai. Kai kurie mazgai atnaujinti iš esmės, kai kas paimta iš „NewAg“ serijos, kuri buvo išleista prieš 4 metus. MLT841/1041 – teleskopiniai krautuvai, skirti labai intensyviam darbui. Kas juose naujo, lyginant su MLT840/1040, ir kodėl tai svarbu mūsų klientams?

Variklis. Griežtėjantys aplinkosauginiai reikalavimai, vis garsiau skambantys pasiūlymai apmokestinti CO2 išmetamas dujas ar įvesti akcizus „žaliam“ dyzelinui, vartotojus verčia susimąstyti, ką jie gaus įsigydami „NewAg XL“ krautuvus, koks bus variklis? Taip, iki šiol buvusį „John Deere“ 4,5 l darbinio tūrio variklį keičia YANMAR 4,6 l darbinio tūrio variklis. Tai naujos kartos varik-lis, kurio galia prasideda nuo 105 kW / 141 AG. Tai mažiausio galingumo tokio darbinio tūrio variklis. Jis pilnai atitinka „Euro V“ reikalavimus ir, lyginant su buvusiu „John Deere“ varikliu, turi 12 proc. didesnį sukimo momentą – 602 Nm / 1 500 apsukų per minutę. Kuro bako talpa padidinta 13 proc. ir dabar yra 142 l. Dirbant tais pačiais režimais, naujasis variklis sunaudoja 11 proc. mažiau kuro.

Kabina. Be jau esančių naudingų dalykų, tokių kaip valdymo strėlės porankis, judantis kartu su sėdyne, patentuota „Manitou JSM“ rankena, pneumatine ar ultražemų dažnių sėdyne, „Manitou“ patentuotais skirtingų spalvų DSB mygtukais pagal funkcijas ir „Easy Step“ laipteliu, naujieji krautuvai turės „NewAg XL“ kabiną su vientisu priekiniu stiklu, apsauginėmis grotomis viršuje, per kurias puikiai matosi keliamas krovinys, taip pat „Vision 7“ stebėjimo ekraną, kuriame visa informacija pateikiama lietuvių kalba, naujos kartos adaptyvinę šildoma sėdynę, kuri bus 7 cm platesnė, nugarinėje pusėje žymiai aukštesnė ir automatiškai prisitaikanti prie važiavimo sąlygų, užtikrinant maksimalų komfortą darbo metu! Triukšmo lygis kabinoje sudaro 69 dB. Tai  viena tyliausių teleskopinio krautuvo kabinų rinkoje! Kabina 20 cm ilgesnė ir 4 cm platesnė, lyginant su ankstesniais modeliais.


 

Pavarų dėžė. Išlieka ta pati „M Shift“. Traukimo jėga pagal GCWR iki 32 t. Galima užsakyti su hidrauliniais ar pneumatiniais stabdžiais.

 

Komplektacijos

„Elite“ standartinę komplektaciją sudaro:

  •  Strėlės amortizacija su regeneratyvine hidraulika.
  •  200 l/min. kintamo debito siurblys.
  •  Ultražemų dažnių sėdynė su porankiu.
  •  Automatinis oro kondicionierius.
  •  Dešinės pusės elektra valdomas ir šildomas veidrodis.
  •  LED darbinės šviesos ant kabinos ir 4 LED šviesos aplink krautuvą.
  •  Hidraulinis priedų užraktas.
  •  Pastovaus debito padavimo sistema į strėlės galą (pavyzdžiui, naudojant šluotą ar betono maišyklę).
  •  „Intelligent hydraulic“ sistema, kurią sudaro 3 dalys – atstumo išlaikymas nuo priekinių ratų, strėlė, kaušo išpurtymo funkcija ir grąžinimas į krovą, kai strėlė grąžinama į užsiduotą aukštį ir kaušo pastatymo kampą.
  •   Automatiniai ratų išlyginimai su „ManiKrabo“ funkcija, kai galiniai ratai rakinami kampu ir vairuodami priekiniais ratais galite nubraukti kaušu palei sieną.
  •  Centralizuoti tepimo taškai.
  •  Automatinis ventiliatoriaus reversas.
  •  Garso įranga su atskiru mikrofonu (laisvų rankų įranga).
  •  „Vision 7“ ekranas su informacija lietuvių kalba.
  •  „EcoStop“ sistema.
  •  MLT1041 turės rėmo išlyginimo funkciją, kuri leis rėmą pakreipti +/– 7 laipsnių kampu.
  •  500/70R24 MICHELIN XMCL padangos.
  •  Visiems „Manitou“ teleskopiniams krautuvams suteikiama 24 mėn. arba 2 tūkst. darbo valandų garantija su palydoviniu krautuvo stebėjimu per mobilųjį telefoną ar asmeninį kompiuterį visą garantinį laikotarpį.

 

„Platinum“ komplektacija, kurioje prie „Elite“ komplektacijos papildomai yra:

  •  Adaptyvinė sėdynė.
  •  LED apšvietimas ant strėlės.
  •  Automatinė tepimo sistema.
  •  Didelės raiškos vaizdo kamera strėlės gale.
  •  Comfort Steering System, arba vairavimo sistema, kai vairo apsukų skaičius nuo vienos kraštinės ratų padėties kinta priklausomai nuo greičio ir strėlės pakėlimo kampo. Pavyzdžiui, stovint susukama per vieną vairo apsukimą. Važiuojant ir keliant strėlę į viršų, vairo apsukimų skaičius automatiškai keičiamas. Transporto pozicijoje ratai susukami per keturis vairo apsukimus.

Kodėl tai svarbu mūsų klientams? Iš visų Lietuvoje parduodamų krautuvų šis segmentas sudaro 15 proc. nuo pardavimų ir matome didėjimo tendencijas. Taip pat MLT841 „Platinum“ komplektacijos teleskopinis krautuvas kitais metais bus naudojamas DEMO tikslais, kur kiekvienas norintis galės išbandyti visas išvardintas technologijas. Dėl informacijos kreipkitės į regiono vadybininkus.

Daugiau informacijos rasite INTRAC internetinėje svetainėje ir sekite naujienas mūsų FacebookYoutube ar Instagram paskyrose.

 

Pagrindiniai „Manitou“ MLT841-145PS+ ir MLT1041-145PS+L techniniai parametrai

  MLT841-145PS+ MLT961-160 V+L MLT1041-145PS+L
Keliamas svoris, t  4,1 6 4,1
Maksimalus kėlimo aukštis, m 7,6 9 9,65
Variklio galingumas, kW/AG 105/141 156 105/141
Hidraulinio siurblio našumas l/min 200 200 200
Apsisukimo spindulys, m 3,74 5,3 3,74
Plotis, m 2,39 2,48 2,39
Aukštis, m 2,42 2,55 2,42
Krautuvo ilgis iki šakių lenkimo, m 5,4 6,1 5,2
Krautuvo svoris, kg 9160 11950 9690

Daugiau informacijos apie New Ag XL modelius rasite Manitou specialioje svetainėje.

 

Nuoroda į mūsų YOUTUBE kanalą.

Atgal